start sklep on-line kontakt o firmie nadruk usługi CNC opakowania na wymiar zaloguj
Koszyk - sklep internetowy z opakowaniami gama-pack pudełka na każdy wymiar

Wysyłka i zwroty...

Wysyłka

Wszystkie paczki pakowane są w taki sposób by zamówiony przez Ciebie towar nie uległ zniszczeniu w czasie transportu.
Wybierając opcję dostawy kurier - przesyłkę dodatkowo ubezpieczamy do wartości zamówienia.
Mając na uwadze najwyższą jakość obsługi oraz jakość towarów prosimy Cię abyś sprawdził zawartość przesyłki i stan zawartości paczki w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia wad otrzymanego towaru kurier ma obowiązek wystawienia protokołu szkody. Podstawą reklamacji jest przesłanie (e-mailem) skanu protokołu wystawionego przez kuriera.
Po otrzymaniu zgłoszenia rozpatrzymy twoją reklamację w jak najkrótszym czasie oraz otrzymasz od nas towar wolny od wad.

Zwroty

Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (opakowania zbiorcze pudełek nie mogą być naruszone; zwracane pudełka nie mogą nosić śladów prób składania).
W przypadku gdy do zamówienia wybrano dokument sprzedaży - paragon fiskalny należy dołączyć go do zwracanego towaru (faktury vat nie należy zwracać - do faktury zostanie wystawiona faktura korygująca).
Zwrotu towaru dokonujesz we własnym zakresie i na własny koszt. Zwracamy się z prośbą o właściwe zapakowanie zwracanego towaru, tak by nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu bądź ewentualne ubezpieczenie przesyłki.
Wraz ze zwracanym towarem należy dołączyć pisemną informację zawierającą nr konta wraz z pełnymi danymi adresowymi do przelewu z dopiskiem "zwrot należności należy przelać przelewem na powyższy numer konta" lub wypełnienie gotowego formularza do zwrotu należności (formularz można pobrać tu: LINK LINK).
Po odebraniu przesyłki ze zwracanym towarem wraz z kompletem dokumentów (paragon; nr konta do zwrotu należności) dokonamy zwrotu należności w terminie do 3 dni.

Reklamacje

Oprócz zwrotu towaru przysługuje Ci możliwość reklamacji zakupionych towarów. Reklamację należy zgłosić pisemnie (e-mailem).
Podstawą reklamacji są wady towaru za wadę towaru nie uznaje się rozmiaru opakowania chyba, że pomyłka błędu rozmiaru jest spowodowana naszą winą. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrzymy w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
Niezgodność rozmiaru opakowania mniejszą niż 1% rozmiaru nie podlega reklamacji.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji nasz kurier dostarczy Ci nowy towar wolny od wad odbierając jednocześnie reklamowany towar. W przypadku braku możliwości dosłania towaru wolnego od wad, nasz kurier odbierze reklamowany towar, następnie zwrócimy Ci równowartość całego zamówienia wraz z kosztami dostawy.


O FIRMIE
KONTAKT
WSZYSTKIE ROZMIARY
JAK SKŁADAĆ PUDEŁKA?
WYSYŁKA I ZWROTY
KOSZT DOSTAWY
RABATY
OFERTA DLA FIRM
REGULAMIN SKLEPU
POLITYKA PRYWATNOŚCI