Wysyłka
Wszystkie paczki pakowane są w taki sposób by zamówiony przez Ciebie towar nie
uległ zniszczeniu w czasie transportu.
Wybierając opcję dostawy kurier - przesyłkę dodatkowo ubezpieczamy do wartości
zamówienia.
Mając na uwadze najwyższą jakość obsługi oraz jakość towarów prosimy Cię abyś
sprawdził zawartość przesyłki i stan zawartości paczki w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia wad otrzymanego towaru kurier ma obowiązek wystawienia
protokołu szkody. Podstawą reklamacji jest przesłanie (e-mailem) skanu protokołu
wystawionego przez kuriera.
Po otrzymaniu zgłoszenia rozpatrzymy twoją reklamację w jak najkrótszym czasie
oraz otrzymasz od nas towar wolny od wad.
Zwroty
Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany
towar nie może nosić śladów użytkowania (opakowania zbiorcze pudełek nie mogą
być naruszone; zwracane pudełka nie mogą nosić śladów prób składania).
W przypadku gdy do zamówienia wybrano dokument sprzedaży - paragon fiskalny
należy dołączyć go do zwracanego towaru (faktury vat nie należy zwracać - do
faktury zostanie wystawiona faktura korygująca).
Zwrotu towaru dokonujesz we własnym zakresie i na własny koszt. Zwracamy się z
prośbą o właściwe zapakowanie zwracanego towaru, tak by nie uległ on uszkodzeniu
w czasie transportu bądź ewentualne ubezpieczenie przesyłki.
Wraz ze zwracanym towarem należy dołączyć pisemną informację zawierającą nr
konta wraz z pełnymi danymi adresowymi do przelewu z dopiskiem "zwrot należności
należy przelać przelewem na powyższy numer konta" lub wypełnienie gotowego
formularza do zwrotu należności (formularz można pobrać tu: LINK LINK).
Po odebraniu przesyłki ze zwracanym towarem wraz z kompletem dokumentów
(paragon; nr konta do zwrotu należności) dokonamy zwrotu należności w terminie
do 3 dni.
Reklamacje
Oprócz zwrotu towaru przysługuje Ci możliwość reklamacji zakupionych towarów.
Reklamację należy zgłosić pisemnie (e-mailem).
Podstawą reklamacji są wady towaru za wadę towaru nie uznaje się rozmiaru
opakowania chyba, że pomyłka błędu rozmiaru jest spowodowana naszą winą.
Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrzymy w terminie 7 dni od daty otrzymania
zgłoszenia.
Niezgodność rozmiaru opakowania mniejszą niż 1% rozmiaru nie podlega reklamacji.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji nasz kurier dostarczy Ci nowy towar wolny
od wad odbierając jednocześnie reklamowany towar. W przypadku braku możliwości
dosłania towaru wolnego od wad, nasz kurier odbierze reklamowany towar,
następnie zwrócimy Ci równowartość całego zamówienia wraz z kosztami dostawy.
|